23 35 69 00 post@regnskapnorge.no

Kundenes rolle og forventninger i den digitale virkeligheten

Vet du hvordan kundene dine har det? Hvilke erfaringer de har, og hva som får dem til å sove dårlig om natten? Vi har snakket med et utvalg av dem, hvilke erfaringer de har med regnskapstjenester, og i denne sesjonen vil du få høre hva de sier.

Vi vil fokusere på hvordan din profesjonelle hverdag vil endre seg, hvilke nye trusler og muligheter du må forholde deg til. Hvordan kan bransjen møte kundenes forventninger? Må det utvikles nye forretningsmodeller og tjenester? Og hva er brukerorientert tjenesteinnovasjon? 

Vi borer i hvordan bli kundeorientert. Hvordan kan du bli god til å forstå kundenes drivere og hva de egentlig vil ha. Hva er en god kundeopplevelse og hva vil det kreve av deg som profesjonell leverandør? Dernest dykker vi ned i mulige veier å gå for å møte framtiden og metodene du trenger for å velge retning. Er du klar over at regnskapsføring er bare en brikke i et økosystem hos kundene dine? hvilke muligheter gir det? 

Og hva med menneskene som skal gjennomføre endringene? Alle ansattes hverdag vil endre seg, det er det digitalisering handler om. Hvordan ta frykten ut av endring og skape energi og muligheter for alle?

Anne Stokke

Anne Stokke er en hyppig brukt foredragsholder, både i næringslivet og ved høyskoler og universitet. Anne er naturlig sterk strategisk og kommunikativt, og smitter alle med sitt engasjement. Hennes foredrag har flere ganger blitt rangert som konferansens beste. Hun er seriegründer, og vært leder i flere nasjonale og internasjonale it-konsulentskap. Med 20 års erfaring som konsulent og digital forretningsutvikler, har hun bred innsikt fra både offentlig og privat sektor. Anne brenner for digital forretningsutvikling, merkevarebygging, digital transformasjon og organisasjonsutvikling. Hun har bistått noen av de største merkevarene i Norge i det digitale skiftet, samt hjulpet dem i å bli mer kundeorientert.